Efektívna správa komunikačného prostredia
Poskytujeme zákazníkom služby efektívnej správy komunikácií, ktorých prínosom je úspora investičných aj prevádzkových nákladov.
Rozsah služieb vyplýva z požiadaviek na funkcionalitu informačných a komunikačných technológií. Požiadavky sú rozpracované do konkrétnych merateľných parametrov, ktoré sú premietnuté do zmluvy o úrovni služieb (SLA - Service Level Agreement). Ich plnenie je monitorované, vyhodnocované a reportované.
Správa IT
Našim cieľom je efektívna správa IT a komunikácií zákazníka založená na nasledujúcich hodnotách:
KVALITA
Kvalita služieb, ich dostupnosť a ďalšie parametre sú sledované s použitím metrík a porovnávané s vopred dohodnutými parametrami SLA (Service Level Agreement - zmluvy o úrovni poskytovaných služieb.
ZODPOVEDNOSŤ
Zodpovednosť za podporné procesy IS a za oblasť komunikácií zákazníka. Kľúčová je spoľahlivosť a požadovaná funkčnosť.
TRANSPARENTNOSŤ
Určenie presnej výšky mesačných platieb za podrobne vyšpecifikované služby.
KONTINUITA
Zaistenie fungovania všetkých dôležitých komunikačných prvkov v prípade neočakávanej udalosti.
OBNOVA A RAST
Stanovenie plánu modernizácie a obnovy jednotlivých komponentov telekomunikácií.

Aktuálna ponuka: